Zamieszczone przez andriu21tg
Jaki zamiennik wypasionej OII FL w podobnych pieniążkach ?
Zwiń
X
-
co kto lubi. ja ogólnie jeżdżę manualem ale ostatnio wziąłem od koleżanki citroena vtr żeby sie przejechać i u niej był automat z łopatkami przy kierownicy. powiem ze całkiem fajnie choć zmiana biegów nie była jakas super szybka ale zabawa lopatkami przednia szczególnie jak sie bieg zbija fajny dzwięk. w rs ta skrzynia dużo lepsza niż w citroenach bo jest 2-sprzęgłowa. co do kosztów serwisowania, zakupu i awaryjności to wiadomo różnie bywa. ale ja teraz jak bym bral to dla odmiany wybrałbym dsgBYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
gruto, ja bym wybrał DSGłopatki przy kierownicy i sam mozesz sobie sterować kiedy chcesz zmianą biegów
mi DSG daje sporo frajdy
najlepiej przejedz się takim z DSG i manualem i bedziesz wiedział co ci bardziej odpowiada
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
gruto, napiszę w ten sposób, ktoś kto jeździ autem z dsg nie przesiądzie się juz do auta z manualem :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kc2inereal men drive manual :diabelski_usmiechAlbo lepiej, priusami
A wracając do tematu, to po zamówieniu manuala po około 3 miesiącach będziesz żałował, że nie wziąłeś DSG (o ile miałeś okazję zobaczyć jak działa).
Co do wątpliwości, to naprawdę wybaczcie, ale problemów z wyprzedzaniem przy DSG nie ma, chyba że zamówisz DSG to 100-konnego muła. Bardzo szybko można "wyczuć" skrzynię i nauczyć się jej "opóźnień" po kickdownach. Każdy kto jeździ DSG potwierdzi, że po niedługim czasie wyprzedzanie z DSG też jest bardzo przyjemne i nie można w ogóle mówić o jakiejś przewadze skrzyni manualnej.
edit:
Żeby nie było, niestety nie mam DSG ;(
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzys301przy okolo 555-65 mam juz 7-bieg
Zamieszczone przez matwrcnauczyć się jej "opóźnień" po kickdownach
tam naprawdę nie ma problemu z wyprzedzaniem
gruto, powiem tak- mam trzecie auto w DSG w tym drugiego RSa w dieslu i uważam, ze to najlepszy wybór
łopatki przy kierownicy?hmm, uzyłem ich ze dwa razy(raz w poprzednim RSie i raz w tym) :wink:
jeździłem RSem w benzynie ale ... ze względów ekonomicznych(robię dużo kilometrów) wybrałem diesla
automatami jeżdżę od prawie 15 lat
nigdy więcej manualaprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grutowitachu, ale słyszałem że pomimo łopatek ...to dsg i tak zmieni sama jak będzie potrzeba ?!moim zdaniem i jak widze więszkości tu sie wypowiadających DSG jest warte dopłaty
najlepiej przejedz się takim autem
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzys301dsg też ma sekwencje, myśle,że przy manualu lepiej mozna wyczuc auto))))))))))))))))
a co mnie denerwuje w tym dsg , ze przy okolo 555-65 mam juz 7-bieg przy okolo 1700 obr/min silnika i wez wtedy przyspiesz
gruto jak dociągniesz do końca ( czyt. do 7000 rpm ) na manualnym ustawieniu to skrzynia wrzuci wyższy bieg ( przydatne przy ostrym wyprzedzaniu, gdy nie masz czasu, by rzucać okiem na obrotomierz ).
Moim zdaniem bierz DSG, szczególnie, że to jest DSG 6 więc sprawdzona i mocna konstrukcja ( nie to co DSG7 w 1,8 TSI ). Na pewno nie będziesz żałował.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Jeszcze jedna kwestia, jeżeli komuś za wolno działa dsg to zawsze może wybrać sie do compotów co by poprawili oprogrmowanie i wtedy zmiana bieów odbywa się jednym ciągiem bez dygnięcia :wink: :!:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzys301no i jeszcze jedno ten przywilej kosztuje od 9 tyś
a jak kupujesz akurat RSa to liczysz każdą złotówkę :roll:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
krzys301, jeżeli chodzi o DSG to akurat jest oszczędniejsze niż manual
poza tym mówimy o silnku diesla a jego nie da rady wkręcić na 7tys obrotów
przejedź się testowym RSem i wtedy się wypowiadaj :wink:
jeżeli chodzi spalanie to w RSie w benzynie miałem 11,7l/100km, a u siebie w mieście mam 7,2l/100km a na trasie 6,2l/100kmprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Komentarz